Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Inteligentny budynek - czy warto?

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu właściwie nikt nie podejrzewał, że kiedyś możliwe będzie wygodne sterowanie własnym domem czy innym budynkiem. Pozwolił jednak na to rozwój nowoczesnych technologii, przede wszystkim w zakresie automatyki przemysłowej. To właśnie dzięki automatyzacji wielu procesów, możliwe jest sterowanie wieloma czynnościami w obiekcie.
Ja sam zdecydowałem się zainstalować system, który przemienił zwykły dom w nieprawdopodobnie inteligentny budynek. No bo co powiecie na automatycznym podnoszeniu i opuszczaniu rolet? Albo jak się odniesiecie do tego, że mój ekspres do kawy o konkretnej godzinie jest w stanie przygotować przepyszną małą czarną? Choć pewnie wiele osób uważa, że inwestowanie w inteligentny budynek jest stratą kasy, tak naprawdę to kwestia punktu widzenia. Pewnie sam uważałbym, że tak jest, gdybym tego nie doświadczył osobiście.
Taki system potrafi naprawdę wiele, np.:
·         zaprogramować pobudkę,
·         sterować instalacją grzewczą,
·         sterować oświetleniem w każdym pomieszczeniu oraz na zewnątrz,
·         sterować automatyką do bram,
·         sterować pracą wszystkich urządzeń elektrycznych.

W zasadzie mógłbym tak wiele wymieniać. Jeśli chcecie poznać wszystkie zalety systemu, który ja zainstalowałem, zainteresowanych odsyłam pod adres www.fibaro.com/pl. Znajdziecie tam wszystkie najważniejsze informacje. I jestem pewien, że szybko przekonacie się o tym, że naprawdę warto przeobrazić swój dom w inteligentny budynek.
źródło:static1.tapetyczne.pl/big/267-luksusowy-pokoj.jpg

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz